Brev:
Leg - frustreret når legen stopper
18. januar 2008
Alder:
2 år, 1 mdr.
Leg - frustreret når legen stopper
Hej Helen
Jeg har problemer med at aktivere og lege med min toårige søn.
Jeg prøver tit at han får lov at hjælpe til i køkkenet og det går fint indtil jeg er nødt til at stoppe når der eksempelvis ikke skal mere mel i til dejen. Han bliver sur og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op for han forstår ikke, når jeg siger der ikke skal mere mel i.
Det samme gør sig gældende når vi leger og jeg skal til noget andet - han bliver sur selvom vi ellers har haft en god leg.
Jeg bliver ked af når det ender sådan - hvordan skal jeg tackle det?
Hilsen Dorthe