Brev:
Vil ikke tage flasken - 6 mdr.
19. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Vil ikke tage flasken - 6 mdr.
Hey Helen..
Jeg har været lidt urolig her de sidste dage.
Kaya har slet ikke ville tage sin flaske med allomin2.
Værst har det været idag hvor hun faktisk intet mælk har fået siden kl 01:00 i nat og nu er kl 16:00.
Jeg har endda prøvet at give hende det i kop også.. Men hun VIL ikke.
Kaya har de sidste 3 uger fået grød/mos to gange daglig (middag og aften) hvilket hun er super meget glad for og hendes lille vandkop, uhaaa hun skal bare se dén og så tømmer hun den*S*
Hendes dag ser eller normalt sådan ud:
07:00 står op
07:45 får tilbudt flaske spiser som regel omkring 110ml
08:45 sover en halv time
09:15 er super aktiv og glad
11:00 får tilbudt flaske, spiser som regel ikke andet end 60 ml og blir derefter puttet i barnevogn og sover ca 1 time
12:00-12:30 får hun risgrød med most banan eller hvad jeg nu finder på. Det spiser hun med velbehag.
14:00 bliver puttet i barnevogn og tager her et par timer
16:30 Får tilbudt flaske hvor hun tager ca 160ml
18:00 får mos af kartoffel, gulerødder, blomkål osv hvilket hun også er rigtig glad for
Mellem 19:00-20:00 får hun så en flaske vælling til natten og falder i søvn i egen seng uden det mindste problem
Vi giver hende en flaske inden vi går i seng, og så sover hun til næste morgen... hvordan synes du det ser ud???
Det skal siges at hun er super glad dagen lang, hun triller fra ryg til mave, hun sidder selv og udvikler sig generelt rigtig godt..
Men som sagt hendes mælkeindtag bekymre mig lidt.
Hjælp:-)
Knuzz Helle