Brev:
Nej tak til skeen mor - giv mig din pizza
19. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Nej tak til skeen mor - giv mig din pizza
Kære Helen
Jeg har forsøgt at bruge dine råd vedrørende Seamus manglende lyst til skemad - men han gider den simpelt hen ikke!
Hvad pokker skal jeg så gøre? Han vil kun spise det vi andre spiser og tygger energisk på hapsere af bondebrød etc., men han er jo en lille fyr, og det bliver jo slet ikke til et fuldt måltid.
Jeg har prøvet at snige en skefuld ind, mens han er travlt optaget af noget "håndmad", men den går ikke. Han er lynhurtig til at snuppe det jeg spiser ud af hånden på mig og sætte sine 2 tænder i det. Han kan faktisk få nogle imponerende bidder af en pizza med sprød bund i et hurtigt haps. Jeg synes jo selvfølgelig slet ikke han skal have pizza og gjorde mit bedste for at forsvare min egen mad.
De sidste måneder har han jo spist ganske pæne mængder skemad, men nu er det gået en del tilbage mængdemæssigt, hvilket betyder et større mme indtag (udtrapning af amning) - det går den gale vej! Hjælp.
Mange hilsner
Bonnie