Brev:
D-dråber og modermælkserstatning
20. januar 2008
Alder:
2 mdr.
D-dråber og modermælkserstatning
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål angående D dråber. Kan de dryppes direkte i sutteflasken og gives sammen med MME.
Tusind tak for en god brevkasse og hjemmeside.
Hilsen fra
KJN