Brev:
Han vågner når han bliver lagt ned i sin seng
20. februar 2004
Alder:
2 mdr.
Han vågner når han bliver lagt ned i sin seng
Hvad kan man gøre, når han vågner, når han skal i seng?
Han er 8 uger gammel, han kommer i seng når han har fået bryst om aftenen ved ca 23 tiden, så skal jeg sidde med ham ellers ligger han og kikker rundt. Han siger ikke noget, han sover så godt, når han så sover. Så vågner han ved 5 tiden, så får han mad, men vil ikke sove igen, men er vågen til ca 10 tiden. Så sover han til 14 tiden og er vågen ca to timer og sover igen en 1 1/2 time og så er han vågen til han vil sove ved 23 tiden.