Brev:
Stadig ske-problemer
21. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Stadig ske-problemer
Hej Helen,
Saa er vi her igen.
Din plan var, som du ogsaa skrev, ret lig med vores egen. Det blev jeg glad for...
MEN vi kan stadig ikke faa skeen med mad i vores datters mund. Det virker som om, hun hader den! Eller i hvert fald hader, at det er os, som förer skeen og ikke hende selv. Vi har prövet ALT - forskelligt mad ved hvert maaltid, samme mad, agurk, gulerod, kartoffel m.m. at sidde med i haanden, selv en ske i haanden. ALT med samme resultat - totalt lukket mund, saa snart vores ske närmer sig. Hun vender hovedet og sätter i skraal, hvis vi forsöger igen! Jeg er ved at väre godt desperat!
Jeg ved ikke, om vi skal holde en pause paa et par dage. For ligesom at faa lidt ro paa...?!?
Det skal lige siges, at Emma havde en rigtig haard uge sidste uge, som jeg ogsaa skrev, med höj feber igen. Det varede en lille uge, og saa var hun nogenlunde sig selv igen.
Dog er hun stadig forkölet og har väret länge. Jeg tänker paa, om hun kan väre overfölsom overfor vores hund, der lige har faaet lov at komme med til UK...???
Hvordan kendetegner saadan en allergi sig :o( Men hun har jo tidligere väret sammen med hunden - uden forkölelse...
Saa til MME - vi giver Emma NAN HA1 og har gjort länge. Nu har jeg läst et eller andet sted, at man, naar babyen er over 6 mrd., bör skifte til NAN HA 2, hvilket jeg saa har köbt. Jeg synes bare, det virker meget tykt og välling-agtigt...??? Er det et fuldgyldigt MME eller blot supplerende til NAN HA1???
Det var alt for denne gang. Ser som altid frem til dit svar.
God dag/uge i DK.
Lise