Brev:
Mad og gråd
21. januar 2008
Alder:
8 mdr.
Mad og gråd
Hej!
Hvordan skal jeg tolke følgende reaktion ... når hun bliver sat i den højestol stikker hun i et vræl, som om hun har slået sig eller jeg har forladt hende ... men ingen af delene har selvfølgelig fundet sted. Det kan ikke passe hun ikk er sulten kl. 15.15, når hun ikke har fået mad siden kl. 11 ?!?! Ved virkelig ikke mine levende råd.
Det er virkeligt frustrerende og i dag blev jeg så sur at jeg slog i bordet ...
Hilsen en frustreret mor