Brev:
Mad om natten - 3 mdr.
21. januar 2008
Alder:
3 mdr.
Mad om natten - 3 mdr.
Hej Helen
Tak for dit sidste svar. Du havde - desværre - ret i at Estrid havde ondt i ørene. Det går lidt bedre nu. Hun får ikke penicillin/Antibiotika da det er en virus. Hun får panodil et par gange om dagen samt saltvandsdråber til næsen. Hun er forkølet igen. For 3. gang på 3 måneder så nu har hun fået uld bodyer på!
Nå mit spørgsmål går på hendes mad om natten. Hun lægges i seng omkring kl 19. Der får hun en flaske spiser mellem 140ml og 200 ml. Hun falder godt og nemt i søvn. Vågner igen ml kl. 22-23 og får igen en flaske ca 200ml. vågner ml 2-3 og får flaske igen 200ml ca også kan hun nogle gange klare sig til vi står op kl 7 andre gange er jeg nødt til at give hende en flaske kl 5:30/6.
Om dagen kan hun nogle gange gå 4-4½ time mellem flaskerne.
Vil det ændre sig når hun begynder at få "rigtig" mad? Jeg ved godt at svaret er ja, men jeg tænker også på om jeg på det tidspunkt kan give hende vælling evt til måltidet kl 22 vil hun så sove længere - moren trænger til mere sammenhængende søvn!
Lige nu pga ørene og forkølelesen vågner hun oftere og skal hjælpes til at sove videre, men "skemaet" foroven er som det plejer at være.
Knus fra Rikke