Brev:
Gode sovevaner til datter på 13 mdr
20. februar 2004
Alder:
13 mdr.
Gode sovevaner til datter på 13 mdr
Hej
Min datter er 13 måneder. Hun får stadigvæk en enkelt flaske, nemlig i forbindelse med at hun skal sove. Meget ofte falder hun i søvn i mine arme i forbindelse med denne flaske. Hvis ikke hun falder i søvn umiddelbart i forbindelse med denne "natflaske" så tager det omkring 1 times tid med at få hende til at sove.
Jeg står ved siden af hendes tremmeseng og hvis jeg så meget som bevæger mig hen mod døren, så rejser hun sig op og brokker sig. Jeg synes det efterhånden er på tide at sløjfe "natflasken" men ser så i ånden, at jeg skal tilbringe timer hver aften for at få hende til at sove. Hvad gør jeg?
Hvordan får jeg indført en god sove/putte vane? Kan du hjælpe med et forslag ?
Med venlig hilsen
Annette Andersen