Brev:
Ferie og mad på ferien
22. januar 2008
Alder:
9 mdr.
Ferie og mad på ferien
Hej Helen
Vi er i den heldige situation at vi skal til Thailand om 1½ mdr. Der er vores datter 11 mdr. Jeg tænker meget over hvad vi skal gøre mht mad.
Lige nu får hun jo havregrød om morgenen og vi har endnu ikke prøvet at give hende ris. Generelt kan hun lide meget forskelligt, men har du nogle gode råd til hvad vi kan tage med hjemmefra for at være sikker på at vi har noget hun kan lide?
Det skal lige siges at hun ikke bliver ammet mere, og får heller ikke MME. Hun får mælk i grøden og ved siden af.
Med venlig hilsen
Elisabeth