Brev:
Søvn - hvor meget skal hun sove og være vågen
23. januar 2008
Alder:
4 mdr.
Søvn - hvor meget skal hun sove og være vågen
Hej Helen
Tak for alle dine gode besvarelser ang Mathilde.
Nu er der dukket et nyt spørgsmål op.
Mathilde er nu blevet 4 mdr, er en super glad lille pige i rivende udvikling. Hun er netop i mandags blevet introduceret til vælling og grød, da det virker som om MME (NAN HA1) ikke dækker hendes glubske appetit :-)
Hun stortrives og har nu nogle gode lange vågne perioder.
Det er i denne forbindelse vi ville spørge dig om hvor meget hun som tommelfingerregel skal sove og være vågen om dagen.
Med venlig hilsen
Dorte