Brev:
Kostplan - 6 mdr.
23. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Kostplan  - 6 mdr.
Hej Helen
Jeg vil meget gerne have dig til at vurdere den kostplan, som min søn på 6 mdr følger i øjeblikket. Jeg synes nemlig at jeg konstant giver ham skemad eller flaske, og da han skal starte dagpleje i næste uge, tænker jeg om der kan laves noget om, så det bliver lidt nemmere.
En dag kan typisk se sådan ud:
kl. 7.00 risgrød med sveskemos + vand af kop
kl. 8.30 flaske (drikker ca. 100 ml gul Allomin)
kl. 9-10 sover
kl. 11.00 risgrød med frugt eller grøntsagsmos + vand af kop
kl. 12.00 flaske (drikker ca. 150 ml)
kl. 13-14 sover
kl. 14.00 frugtmos + vand af kop
kl. 15.00 flaske (drikker ca. 200 ml)
kl. 15.30-16.30 sover
kl. 17.00 grøntsagsmos + vand af kop
kl. 19.00 flaske (drikker ca. 300 ml)
kl. 19.30 sover indtil næste morgen
Han kan stadig ikke klare noget med klumper i, så alt bliver blendet helt fint. Hvornår kan jeg regne med at han holder op med at få brækfornemmelser over noget mere groft mad?
Hvornår og hvordan skal jeg trappe ham ud af flaskerne?
Med venlig hilsen
Pernille