Brev:
Flaske kl. 23?
24. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Flaske kl. 23?
Hej
Et kort spørgsmål:
Vi vil gerne give vores 6 mdr gamle søn en flaske kl ca 23 inden vi går i seng. Vi har dog erfaring for, at han tisser gennem bleen om natten, hvis den bliver for tung, så derfor skal han helst også have skiftet den.
Er det synd at tage ham op af sengen, og derved vække ham, både for at skifte ble og få flaske bagefter?
Mange tak for en god brevkasse som vi har stor gavn af.
Med venlig hilsen
Maj