Brev:
Søvn hos dreng på 8 1/2 uge
21. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Søvn hos dreng på 8 1/2 uge
Vi har en søn på 8 1/2 uge. Han sover om morgenen, når han har spist ved 7-tiden. Der sover han så et par timer. Derudover er der ikke noget mønster i hans søvn. Han sover om natten afbrudt ca. 2 gange, når han skal spise.
Hvor tidligt kan man øve en fast sengetid med ham?
Må man give ham et x-tra måltid mad inden vi går i seng - og så håbe han sover igennem eller kun skal have 1 måltid om natten?
Er han for lille til, at man prøver at styre ham?