Brev:
Søvn, mad, flaske osv.
25. januar 2008
Alder:
10 mdr.
Søvn, mad, flaske osv.
Hej
Jeg har en datter på 10½ mdr. som stadig får en flaske inden hun skal i seng og en om natten når hun vågner. Men af og til vågner hun om natten og begynder at græde. Oftest kan vi ikke få hende til at sove igen og når vi så tager hende op bliver gråden værre og værre og hun er meget svær at trøste. Hun virker som om hun måske ikke rigtig er helt vågen og kan måske ikke rigtig forholde sig til at vi mosler med hende.
Egentlig skal vi vel også snart til at trappe mme ned. Sløjfede hendes flaske om formiddagen da hun kom i dagpleje i starten af januar, men jeg tror det bliver sværere med de to andre flasker. Hun er ikke glad for alm. sødmælk indtil videre.
Her på det sidste har hun heller ikke været glad for at få aftensmad. Hun prøver at pege på vandet flere gange som hun så får noget af og så peger hun på dråberne (d og jern) og vil have dem osv. men gider ikke spise meget.
Hun får som regel noget af det vi får. Ris eller kartoffel eller pasta med grøntsager og lidt kød. Hvordan er det bedst at servere det. Er hun bevidst om det nu ?
Må kun få krydret mad ?