Brev:
Madplan 6 mdr
21. februar 2004
Alder:
6 mdr.
Madplan 6 mdr
Min søn er 6 mdr og vejer 9½ kg, så han er ikke en "lille" dreng. Jeg prøver at trappe kraftigt ned med amningen, da han har fået tænder og er begyndt at bide mig. Han bliver ammet en til to gange om natten, da han er for træt til at bide. Han vågner som regel ved 9-10-tiden. Så sover han igen en eller to timer om eftermiddagen.
Hvordan skal hans madplan se ud, når han ikke vil spise den hjemmelavede grøntsagsmos? Skal han spise pulvergrøntsagsmosen både til frokost og til aften?
Jeg giver ham modermælkserstatning om dagen.
Janne