Brev:
Hjemmelavet vælling - 9 mdr.
28. januar 2008
Alder:
9 mdr.
Hjemmelavet vælling - 9 mdr.
Hej Helen
Tak for dine hurtige svar
Nå men et lille godnat spørgsmål:
Min søn får mme tidlig morgen, eftermiddag og godnat, men jeg snakkede med en bekendt i går, som fortalte at hun gav sin datter vælling til nat, og det gav en mere mæthedsfornemmelse. Vi har prøvet at give ham det ca 1 pakke, men stoppede, da vi ikke syntes der var noget anderledes, men hun fortalte hun gav "hjemmelavet" vælling og kunne variere det mere og gøre det tykkere så hendes datter var mere mæt.
Hvad er hjemmelavet vælling, hvad laver man det af, hvordan skal det blandes til min søn på nu næsten 9 mdr
Hilsen Anja