Brev:
Hvad må vores datter få at spise og hvad må hun ikke få?
28. januar 2008
Alder:
7 mdr.
Hvad må vores datter få at spise og hvad må hun ikke få?
Hej Helen
Min datter er nu 7 mdr.
Hvad må hun få at spise og hvad må hun ikke få?
Tak for en god brevkasse.
Med venlig hilsen
Mig