Brev:
Lang tid imellem afføring
21. februar 2004
Alder:
3 mdr.
Lang tid imellem afføring
Jeg har en drang på 3 månder, han har ikke afføring hver dag, der går 5-6 dage imellem. Han får bryst om dagen og flaske om natten.
Det med afføringen at der går 5-6 dage imellem har han haft fra fødslen. Han har ondt i maven ca 2 dage før han skal af med noget, men han ikke hård mave, og han spiser ikke så meget dagen op til at han skal have afføring. Han får kamillete, det får ham til at slappe af, men hvad kan jeg ellers gøre for at hjælpe ham?