Brev:
Weekendtur for mor uden barn
28. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Weekendtur for mor uden barn
Kære Helen!
Jeg blev i september mor til verdens dejligste pige, og det er simpelt hen fantastisk.
Mit spørgsmål til dig handler om, at jeg spiller lidt volleyball, og i marts står og skal til et stævne i Nordjylland. Det betyder, at jeg skal være væk fra vores datter fra fredag til søndag. Hun er til den tid 6 måneder.
Hun skal være hjemme ved sin far. Men jeg er pludselig kommet i syv sind, for kan hun magte, at jeg er væk en hel weekend?
Egentlig har jeg ikke set det som et problem før i sidste uge, hvor jeg pludselig kunne mærke at weekenden jo nærmer sig. Jeg stoppede med at amme da hun var 4 måneder, så der er ikke noget problem ifht. mad. Og jeg er heldigvis i den dejlige situation at min mand har været der 100%, og de har et rigtig tæt forhold til hinanden.
Men jeg er alligevel blevet i tvivl. Jeg ved jo, at det ikke er hendes behov jeg opfylder ved at tage afsted, men samtidig ved jeg at hun får det rigtig dejligt hos sin far. Når jeg snakker med min mand om det, synes han helt sikkert jeg skal tage afsted. Han mener jeg har godt af, at komme ud og blive luftet lidt. ;o)
Hilsen en lykkelig mor