Brev:
Umotiveret gråd
29. januar 2008
Alder:
22 mdr.
Umotiveret gråd
Kære Helen
Jeg skriver til dig på vegne af min kære niece på 22 mdr.
Hun er normalt (om dagen) en rigtig glad og dejlig krudtugle som trives med familie og vuggestue.
MEN, min kære bror og kone har i snart 1 års tid døjet med forfærdelige nætter, hvor hun vågner i en utrøstelig grådtilstand - fuldstændig umotiveret.
Det kan være flere gange i løbet af en nat og hun er som regel til at trøste ved at tage hende op og vugge hende, men så snart hun bliver lagt igen er hun helt ude af den.
Min svigerinde har (da hun var mindre) måtte køre med hende i barnevognen op til flere timer om natten for at få lidt ro på hende. Hun har fået tjekket ører, mave osv og nu overvejer de en børnelæge/psykolog.
Har du en idé til hvad der kan være årsagen til det?
Vi har selv talt om det kan være mareridt.....
Hun spiser, drikker, lever normalt - men så snart det er nat er den gal.
Forældrene er selvfølgelig villige til at gøre alt, da det ødelægger familielivet i længden og de har svært ved at passe deres job. Og det går også ud over tiden for storesøsteren på 4 år, som ellers er rigtig sød og glad.
Håber du kan hjælpe, da det knuser mit hjerte at se den lille prinsesse sådan ude af den.....
Hilsen Henri