Brev:
Gylp og mavepine
21. februar 2004
Alder:
0 mdr.
Gylp og mavepine
Jeg har en datter som er 15 dage gammel.
Hun har haft afføring faktisk hver dag siden hun blev født. Hun ammer fint, men er på det sidste begyndt at "gylpe" meget og her mener jeg virkelig det kan komme væltende ud af hende- næsten hver gang hun har spist nu. Og mavepine er også en tilførsel til hverdagen - dog mest om aftenen. Hvad må jeg gøre for hende, hvad angår kamillete eller lignende?
På forhånd tak
Rie