Brev:
Døgnrytme - 5 mdr.
31. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Døgnrytme - 5 mdr.
Hej Helen
Nu dukker der ligepludselig en masse spørgsmål op!
Nu har jeg læst en del af indlæggene omkring døgnrytme, og tænker: Gad vide om vores rytme med vores lille pige er okay? Den ser således ud ca.tider:
Morgen 6.00 mme - hygger og putter gerne lidt videre til ca. 8.00
Formiddag 9.00-10.00 - mme og puttes til lur i barnevognen. (sover gerne 3 timer)
Middag 13.00 - majsgrød og lidt mme, hygge og leg
Eftermiddag 15.00 . mme og puttes i barnevognen, sover ml. 2 og 2 1/2 time
Sen eftermiddag 17.30 - mme, bad, hygge og leg
Aften 20.00 - vælling, og falder ofte i søvn ellers puttes hun vågen og falder selv i søvn.
Hun sover igennem til ca. kl. 6.00, det har hun gjort de sidste 3 uger - drømmepige!
Hun er meget aktiv i hendes vågner stunder, men sover hun for meget!
Kærlig hilsen
Maria