Brev:
Vil ikke spise - 3 mdr.
21. februar 2004
Alder:
3 mdr.
Vil ikke spise - 3 mdr.
Min datter som er 15 uger vil ikke spise. Hun spytter flasken ud og vender hovedet væk. I værste tilfælde bliver hun meget ked af det og græde utrøsteligt. Jeg har prøvet at vente og så give hende igen senere, men med samme resultet. Når jeg så ligger hende fra mig og hun ligger ned vil hun gerne tage flasken.
Det skal lige siges at hun for 3 uger siden blev opereret for læbespalte og at hun er meget forkølet og hoster meget. Jeg kan ikke forstå at hun kun vil ligge helt ned før hun vil spise.
Hun spiste før operationen ca. 1000ml. og nu spiser hun kun 500-700 ml.
Hilsen Anne Mette