Brev:
Hovedomfang - 1 mdr.
25. februar 2004
Alder:
1 mdr.
Hovedomfang - 1 mdr.
Vi har fået at vide at vores babys hoved er for lille og skal derfor snart til en ultralyds skanning.
Hvad er normal hovedstørrelse i forhold til længde, alder, vægt mm?
Hilsen John