Brev:
Balance
4. februar 2008
Alder:
2 mdr.
Balance
Hej Helen
Her et hurtigt spørgsmål:
Min datter er 2 1/2 måned... og i lang tid har jeg oplevet at når man løfter hende op på skulderen eller lignende fra liggende stilling, bliver hun helt spændt, oppustet og rød over hele kroppen og lige efter kommer der et hyl... Kan ikke helt finde ud af om det er fordi hun bliver utryg, ikke har balancen eller hvad? Har du et bud? Det burde vel aftage...
Bodil