Brev:
Flad i venstre side
5. februar 2008
Alder:
3 mdr.
Flad i venstre side
Hej Helen
Jeg har en dreng på 3 mdr., han har længe været lidt flad i venstre side af hovedet, men nu er det blevet til meget flad og også flad på baghovedet.
Jeg har prøvet mange ting for at få ham til at sove med hovedet til højre side, lagt ham på siden (selvom man ikke må :-)), lagt et foldet klæde langs hans venstre side så hovedet automatisk skulle dreje til højre, etc. Men han får altid drejet sig eller skubbet sig rundt så han kan sove med hovedet til venstre eller også vil han slet ikke sove.
Jeg søger for når han er vågen at han såvidt muligt kun ser mod højre, men det er ikke nok syntes jeg.
Vi går til kraniosaktralterapi for at afhjælpe dette, hun siger at han ikke har nogle problemer fysisk, han kan sagtens dreje hovedet til højre, men at der er noget med nervebanerne i nakken og jeg kan tydeligt se forskel når vi har været der.
Han blev meget stresset under fødslen, da jordemoderen skubbede ham ind igen for at han ikke skulle komme for hurtigt ud :-).
Har du nogle gode tips og tricks? Jeg er ved at være lidt desperat.
Mange hilsner
Irene