Brev:
Spørgsmål om skemad
5. februar 2008
Alder:
5 mdr.
Spørgsmål om skemad
Hej Helen
Jeg synes lige jeg ville sige dig tak for dit gode råd. Jacob er nu opstartet 2 måltider dagligt og jeg har forsøgt så vidt muligt at følge den plan du skrev i dit sidste svar. Det har betydet at han nu kun vågner en til to gange i løbet af natten og sover rigtig godt. Det er virkelig en stor forandring efter noget der føltes som evigheder med næsten ingen søvn for mit vedkommende. Skønt. Tusind tak for det!!
Jeg går lidt og tumler med nogle flere spørgsmål som jeg ikke rigtig kan finde svar på nogen steder. Som tidligere nævnt skal vi for første gang have Jacob passet af mine forældre i april måned. På det tidspunkt er han 7 en halv måned. Kan det overhovedet lade sig gøre at være væk fra ham en hel dag når han ikke vil tage flaske? Eller er jeg tvunget til at komme hjem og amme? Og hvor meget ammer man på det tidspunkt mon?
En anden ting jeg har gået og tænkt lidt på efter han er påbegyndt skemad to gange dagligt er, hvad man gør når man skal noget midt på dagen. Hvad kan man tage med til ham og give ham hvis man ikke lige er i nærheden af kogt vand?
Og... Hvor meget frugt må jeg komme i hans grød?
Jeg tror det var alt for nu. Men der kommer sikkert flere spørgsmål til professoren med tiden (-:
Mange hilsner fra Trine