Brev:
Hvad nu?
5. februar 2008
Alder:
16 mdr.
Hvad nu?
Hej igen..
Åhh den Flora - gir os grå hår omkring sovningen!! Hun vågner hele natten mellem 6-8 gange.. vi forsøger så vidt muligt at lægge hende i egen seng, men hvis det tager alt for lang tid med skrig, tager vi hende ind til os. Der er hun nu også begyndt at tumle rundt, og er nu begyndt at sige hej, peger på fjernsynet osv..
Engang imellem falder hun i søvn hurtigt hos os - helt op ad mig.. vi er ved at blive tossede! Findes der eksperter i søvn der kommer ud til boligen og gir hjælp mon?