Brev:
Homøopatiske dråber?
5. februar 2008
Alder:
3 mdr.
Homøopatiske dråber?
Hej Helen
Først vil jeg gerne lige sige tusinde tak for de gode svar jeg har fået på mine spørgsmål, jeg er virkelig imponeret over hvor uddybende de er..
Dernæst; vores lille dreng har stadig periodisk ondt i maven. Der bliver længere mellem bleerne med afføring i, og selvom jeg har læst at det er helt normalt, så synes jeg alligevel ikke det virker helt godt, eftersom han presser og presser uden der sker noget og han ligner en der pines af det. Men, NÅR han så kan præstere en prut med fyld i, så er det også nærmest en hel lille eksplosion, og der er bare afføring op til midt på ryggen. Er det også helt normalt?
Jeg har haft ham med til zoneterapeut nogle gange, og det forekommer mig, at det har en effekt. Sidst jeg var af sted kom jeg hjem med en flaske med homøopatiske dråber der hedder ”Belladonna D6”. Jeg har gået og kigget lidt på dem uden at kunne finde ud af, om det er noget jeg tør give mig i kast med. Hun siger, det bl.a. er godt for maven, og hun anbefaler et par dråber om dagen. Ved du, om der kan ske noget ved at give ham disse dråber?
Jeg aner intet om homøopati og er nok en kende skeptisk. Hun var meget overbevisende i hendes udtalelse om, at der i hvert fald ingen bivirkninger var, men jeg tænker også, at det jo ikke ville være godt, hvis jeg vænner hans mave til kun at fungere ved hjælp af dette præparat.
Hvad tænker du?
Med venlig hilsen
Berit