Brev:
Urolige nætter - 4 mdr.
6. februar 2008
Alder:
4 mdr.
Urolige nætter - 4 mdr.
Hej Hele,
Så nu blev det min tur til at søge dit råd...
Gustav er 4 måneder, 61 cm lang og vejer 6100, så en lille gut. Han har taget 800 gr. på, på 2 mdr. er det godt nok?
De sidste 14 dage har hans natterytme ændret sig væsentligt. Han vågner ca. hver anden time, og jeg prøver at give ham sutten og berolige ham, men det eneste der hjælper er brystet. Det er jo lidt uholdbart i længden, da min nattesøvn er totalt spoleret.
Jeg ammer ham ca. hver 3. time om dagen max. 10 min, og han virker glad og tilfreds efter et måltid.
Jeg er alligevel i tvivl om han får mad nok eller om jeg skal til at supplere med evt. grød. Hvornår vil det være det bedste tidspunkt at give ham noget andet?? Jeg vil jo gerne amme ham så længe som muligt, men han skal jo selvfølgelig have næring nok.
Gustav er mit 3. barn. Alle 3 med stort set samme fødselsvægt, men hans vækstkurve er meget mindre i forhold til de 2 andre
Håber at du kan give mig et par gode råd
Hilsner fra
Bella