Brev:
Brug af suttebrik
25. februar 2004
Alder:
1 mdr.
Brug af suttebrik
Hej med dig
Jeg venter mit andet barn om 4 uger, og jeg er lidt bekymret om jeg kan amme fuldt ud denne gang. Da jeg har indadvendte brystvorter, havde jeg store problemer med at amme min førstfødte.
Jeg begyndte at bruge en suttebrik, men efter ca. 3-4 måneder gik det hele i stå. Det skal også lige siges at han hele vejen igennem fik suppleret flaske, da han tilsyneladende ikke blev mæt nok hos mig!
Er en suttebrik derfor en god eller dårlig løsning?
På forhånd tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Malene