Brev:
Ammenedtrapning - 3 mdr.
7. februar 2008
Alder:
3 mdr.
Ammenedtrapning - 3 mdr.
Hej
Min datter er 3 mdr og en uge. Jeg har ikke saa meget mod paa amning mere. Hun har ellers taget fint paa. Foedselsvaegt 4320 og nu 3 mdr og en uge 7 kilo.
Hvordan trapper jeg mest hensynsmaessigt ned med amning? Baade mht min datter og mig selv?
Hvor meget skal hun spise i flaske?
Hun har i 14 dage faaet en flaske inden hun skulle i seng med min modermaelk og fyldt op med formula for resten til omkring 180 ml...