Brev:
Coliform
25. februar 2004
Alder:
0 mdr.
Coliform
hej
Jeg bor i Dubai, og her tager man en prøve, bakterie prøve.
Jeg er i uge 35 og skal nu tage penicillin i 7 dage på grund af at jeg har denne bakterie coliform (er det det samme som colibakterie?)
Jeg forstår ikke, hvad det er for en bakterie?
Lægen siger, at den stresser barnet og jeg derfor skal tage penicillin?
Håber du kan hjælpe mig.
God dag
Charlotte Thomsen