Brev:
Aktivering og leg 9 mdr?
26. februar 2004
Alder:
9 mdr.
Aktivering og leg 9 mdr?
Håber at du kan hjælpe mig. Jeg har et sæt tvillinger på 9 mdr., som jeg synes er svære at aktivere.
Drengen gider ikke ligge og lege hverken på ryg eller mave, han vil kun sidde og lege, og kun i et begrænset omfang så vil han op. Vi har en gåstol som han ELSKER, han får max. lov at sidde i den 20 min om dagen. Men han er altså svær at beskæftige og bliver nok også derfor rimelig hurtigt pylret. Han sover 30 min. lure.
Pigen derimod er rimelig god til at beskæftige sig selv, hun hygger sig både siddende og liggende.
Jeg vil jo også gerne have dem til at kravle på et tidspunkt, men det er dælme svært, når han ikke vil ligge.
Håber du har nogle gode råd.
Med venlig hilsen
Charlotte