Brev:
Rejse til Egypten
22. februar 2008
Alder:
17 mdr.
Rejse til Egypten
Hej Helen
Om en måned rejser hele familien til Egypten incl. Axel på 17 måneder. I gode tips til rejsen skrives der at piller til at stoppe akut diaré med er en god idé.
Hvad gør vi i relation til Axel, må han spise sådanne stoppiller hvis uheldet er ude?
Ydermere foreskrives der at det er en god ide at bruge bakteriedræbende gele til at smøre hænder i jævnligt - kan vi også gøre det med Axel?
Håber du har nogle gode råd.
Mange hilsner
Pelle