Brev:
Stegt kød, panering og kryderier
26. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Stegt kød, panering og kryderier
Kære Helen...med den fantatsiske brevkasse :0)
Jeg må alså lige spørge dig...
Jeg læser alle vejne, at man ikke må stege kød til de små pus, men derimod koge det eller tilberede det i ovnen.
Nu er Viktoria 8 mdr (startede på mad fra 4½ måned), og jeg kunne godt tænke mig, at introducere hende for noget mere af vores voksenmad, som ofte bliver stegt på panden, men hvornår må jeg det? Hun virker nemlig ikke særlig interesseret i sin egen speciellavede mad mere, men kigger derimod langt efter hvad vi sidder og spise.
Og må jeg f.eks. give hende supper som er lavet på kylling eller grønsagsbullioner tilsat lidt kryderi? Og hvad med hvidløg og karry i begrænsede mængder?
Kærlig hilsen
Moren med de mange spørgsmål.