Brev:
Formiddagslur - 9 mdr.
23. februar 2008
Alder:
9 mdr.
Formiddagslur - 9 mdr.
Hej Helen!
Håber du har haft en god weekend...
Min dejlige dreng, er nu knap 10 mdr. Nu er der (igen) gået kuk i soverytmen. Han er startet i dagpleje, og det går ok! I starten sov han rigtig meget (5 timer a 2 lure)- alle de indtryk:-) Nu er han begyndt at sove en time måske 1½ til formiddag, meeeeen så sover han kun ½ time til middag ( jeg ville gerne, at det var omvendt:)!)
Jeg spekulerer i om det er ved, at være tid til at undvære formiddagsluren?