Brev:
Ammestrejke og modermælkserstatning
23. februar 2008
Alder:
6 mdr.
Ammestrejke og modermælkserstatning
Kære Helen
Mange tak for de tidligere super svar ;o)
Nu er jeg kommet i den situation, at Victoria pludselig, fra den ene dag til den anden - nægter brystet. Hun har været syg med høj feber, og strejken startede i den periode. Jeg har prøvet ALT - og hun gider bare ikke mere. Så nu malker jeg ud. Øv!
Men for mig, som er startet på arbejde er det ikke nogen holdbar situation at malke ud, så jeg mangler et råd omkr MME.
Hun har pga allergi disponeringen fået Nutramigen i grød mv - men det smager jo skrækligt, så hun vil IKKE have det i flaske. Hvilken MME skal jeg mon købe? Jeg er rådet til at holde hende på mælkefri diæt indtil 8 mdr alderen - og herefter introducere mælken stille - som ved andre børn.
Hun kan også finde på at sige NEJ til flasken - også selv om det er MM, hvordan skal jeg forholde mig til det? Hun spiser godt, og jeg ved ikk hvormeget jeg skal tænke på at hun SKAL have den mælk - når nu hun ikke bryder sig om det mere?
Hun får jerntilskud.
Med venlig hilsen
Lene