Brev:
Vitaminer - 2 mdr.
25. februar 2008
Alder:
2 mdr.
Vitaminer - 2 mdr.
Hej Helen,
Min datter har de første 2 mdr. fået ADEC vitaminer. Vi har nu fået D3 til hende. Hun har fået dem i 4 dage, men jeg synes, hun virker mere urolig og utilpas. Kan det skyldes, at hun ikke rigtig tåler ren D vitamin?
Hvad er bedst for hende? Ren D3 vitamin eller kan jeg fortsætte med at give hende ADEC?
- Det er meget nemmere at give hende ADEC vitaminerne end det er med D3.
Glæder mig til at læse dit svar.
Med venlig hilsen
Kristina