Brev:
Sove i barnevogn - 3 mdr.
26. februar 2004
Alder:
3 mdr.
Sove i barnevogn - 3 mdr.
Hej
Jeg har en datter på 3 mdr som kun vil sove ude i sin barnevogn om dagen. Jeg har prøvet at lægge hende ind i soveværelset (hvis vejret er -10 grader eller tåget) men uden held. Hun bliver helt hysterisk og det ender med, at jeg så lægger hende i barnevognen, som jeg så tager ind i stuen.
Det skal så lige siges at om aftenen når hun skal i seng, så er der ingen problemer med at sove i soveværelset.
Håber du har et godt råd.
Hilsen Heidi