Brev:
Hvornår får barnet sin rigtige øjenfarve?
26. februar 2004
Alder:
1 mdr.
Hvornår får barnet sin rigtige øjenfarve?
Min mand og jeg har snakket om, hvor lang tid der går før barnet har sin rigtige øjenfarve.
Jeg har hørt at indtil barnet er op til 1 år og min mand siger op til barnet er 14 dage gammel?
Hilsen Heidi