Brev:
Bliver man nogensinde frisk igen?
4. marts 2008
Alder:
4 mdr.
Bliver man nogensinde frisk igen?
Hej igen Helen
1000 tak for dit svar mht. Isabellas dårlige nattesøvn. Jeg prøvede alt hvad du havde skrevet til mig, men det virker desværre ikke. Dog synes jeg at jeg kan mærke en lille forbedring ved ikke at give hende flasken lige med det samme, hvilket har gjort at hun noglegange sover lidt længere end 2 timer ad gangen.
Mit spørgsmål er af en noget anden karakter, og jeg er faktisk i tvivl om det hører hjemme her.
Men nu prøver jeg:
Jeg har oplevet de nætter, hvor Isabella faktisk har sovet ret godt, altså lagt ud med 5 timer i rap, og derefter sovet sådan nogenlunde til morgenen, at jeg faktisk er MERE smadret end når jeg får mindre søvn!!
Det forstår jeg simpelthen ikke! Burde kroppen ikke nyde at få mere hvile og mere sammenhængen søvn? Og hvorfor føler jeg mig mere frisk, når hun har sovet som hun plejer = ad helvede til?
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er noget du kan svare på :-), men kom til at tænke på her forleden om HVORNÅR man kunne HÅBE på at føle sig frisk igen? Jeg ved godt at alle er forskellige, og nu har jeg erfaret at min lille søvnrøver skiller sig ud fra ALT hvad jeg har læst :-P, så regner ikke med noget, men kan man regne lidt med at være nogenlunde tilbage i tidligere form (søvnmæssigt), når ens barsel ophører? (gerne inden, selvfølgelig)
En anden ting er om du ved om kroppen stadig prøver at restituere sig selv efter graviditeten, her 4 mdr. efter? Jeg tog 30 kg på, men er ret høj, og mangler nu en 7 kg for at være på normalvægt. Derfor tænkte jeg på om det også kunne medvirke til at jeg aldrig rigtig føler mig frisk?
Igen 1000 tak for dit svar. børnelægen sagde at der ikke skulle være nogen gener vedr søvn eller blærebetændelse, som du havde skrevet jeg skulle spørge om. Så det er jo godt.
Venlig hilsen
Camilla