Brev:
Hvorfor give børn mad i hænderne
5. marts 2008
Alder:
6 mdr.
Hvorfor give børn mad i hænderne
Hej Helen
Tusind tak for dit svar på mine spørgsmål om mad, motorik og søvn og også mange tak for linket....
Der er dog en enkelt lille ting, som jeg ikke helt forstår....
Du foreslår at jeg giver ham lidt frisk frugt, brødskorper eller agurkestænger at sidde med i hånden - hvorfor det? Han har ikke nogen tænder endnu, så det er vel ikke for at han skal spise af det?
Venlig hilsen
Karen