Brev:
Ligge på maven, løfte hovedet og flyver med armene
5. marts 2008
Alder:
4 mdr.
Ligge på maven, løfte hovedet og flyver med armene
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang. det at ligge på maven. Ved vores sidste sp besøg da vores datter var 2 mdr. gammel fik vi besked på at øve det lidt mere. Vi har siden da (de sidste 2 mdr) været i skarp træning, og det er gået rigtig godt. Hun kan ligge flere minutter og kigge. Men her de sidste par dage, er noget ligesom gået galt for hende. Hun lægger armene ud til siden og basker vildt med dem, men kan så ikke løfte hovedet, når armene ikke støtter op under hende. Hver gang vi samler dem, og lægger dem ind under hende igen flyver de med det samme ud til siden igen...
Nu er jeg jo noget bekymret for vores næste sp besøg, idet det nu ser ud som om hun stadig ikke kan løfte hovedet!! Er der en logisk forklaring, eller har hun bare "glemt" hvordan man gør??
Hun er endnu ikke begyndt at rulle endnu, kan det være det hun forsøger på?
Med venlig hilsen
Katrine