Brev:
Mælk nok? - 8 mdr.
6. marts 2008
Alder:
8 mdr.
Mælk nok? - 8 mdr.
Hej Helen
Min datter er lige fyldt 8 måneder og jeg har ammet hende indtil nu men nu er der ikke mere mælk i mine bryster.
Hun vil ikke tage flasken og når jeg gir hende erstatning i en kop, drikker hun ikke så meget. Hun er ellers god til at drikke af kop og vand vil hun gerne have. Så jeg tolker det til, at hun ikke bryder sig om det. Har prøvet forskellige typer og lige lidt hjælper det.
Jeg kommer erstatning i hendes grød og aftensmad men er det nok?
Jeg prøver også med flasken men som sagt den gider hun ikke!
Får min datter det mælk hun har brug for? Hun får også sødmælk til hendes rygbrød.
Lige til sidst.....Hvornår kan man forvente, at de små pus kan kravle? (ved godt at børn er forskellige):0)
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Mig