Brev:
Mælk om natten - 18 mdr.
6. marts 2008
Alder:
18 mdr.
Mælk om natten - 18 mdr.
Kære Helen,
Det er længe siden jeg har skrevet, men jeg har et lille problem.
Du har tidl.rådet mig til at give min datter mælk ved 23 tiden, hvilket var et meget godt råd. Mit problem er nu at hvis hun ikke får mælk på dette tidspunkt så vågner hun op kl.4 for at få mælk. Hvordan kan jeg vænne hende fra dette.
Jeg har ikke noget imod at give hende mælk ved 23 heller ikke at stå op kl.3 eller 4, men hun tisser også meget om natten og spiser ikke så meget om morgenen når hun står op.
Et andet spørgsmål er: Hvad med sut? har du nogle gode ideer hvordan jeg kan tage sutten fra hende? Jeg gør selvfølgelig en ting ad gangen.
Mange tak for hjælpen,
Sonja