Brev:
Puttes og rejser sig op i sengen
26. februar 2004
Alder:
2 mdr.
Puttes og rejser sig op i sengen
Vores søn på 8 mdr. har for et par uger siden lært at stå op - med støtte. Dette har betydet, at han nu vil stå op mere eller mindre HELE tiden, i badet, i kravlegården og i sengen.
Vores problem er, at når vi vil putte ham om aftenen rejser han sig resolut. Vi kan gentage dette rigtig mange gange uden at han af den grund falder i søvn. Han synes bare at det er sjovt. Af samme grund har vi har rykket sengetiden fra kl. ca. 20 til kl. ca 21, hvilket har hjulpet lidt på problemet.
På forhånd tak for svaret.
Junimor