Brev:
Levertran - 8 mdr.
26. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Levertran - 8 mdr.
Hej Helen
Min datter på snart 8 måneder har desværre været noget forkølet her på det sidste. I den forbindelse har jeg fået et godt råd fra min svigerfar, der siger, at en skefuld levertran om dagen skulle være godt. Derfor vil jeg høre dig om jeg gerne må give hende levertran, og om du har erfaring med at det hjælper.
På forhånd tak for hjælpen.