Brev:
Sover han nok
10. marts 2008
Alder:
5 mdr.
Sover han nok
Hej
Vores dreng på 5 mdr. vil kun sove 45 min. ad gangen om dagen, og tror umiddelbart det er for lidt for ham, da han ender med at være sur og tvær i de vågne timer. I øjeblikket sover han 3-4 gange 45 min. fordelt på hele dagen. Når han vågner efter 45 min, gør vi alt vi kan for at få ham til at sove videre, men det lykkes sjældent.
Har du nogle gode råd til, hvordan vi får ham til at sove lidt længere ad gangen? (desuden kan han så kun være oppe i max 2 timer så er han ved at dø af træthed)
Ellers sover han normalt fra kl 19.30 -05.30 med 2 amninger undervejs.
Sover han nok i døgnet?
Mange hilsner
de fortvivlede forældre